Direktlänk till inlägg 19 augusti 2013

Pinsamt!!

Av Sun - 19 augusti 2013 20:37

Idag var jag med Linda och Sanna, vi gjorde som sagt inte mycket, bara såg på när Sanna spelade LoL (Boring). Tillslut var det dags att gå hem... på vägen hem så såg jag en kille pissa  ,han stod inte stod mot något träd eller buske utan på ett helt öppet område mot en bil väg(dumt), det brukar inte gå så många människor där (men många bilar) men ändå. Och lilla jag hade oturen att se hans pille snopp (okej den var ganska lång, ingen expert på snoppar) medans han pissade. Det värsta var att han såg mig! ÄNNU PINSAMMARE!!!.

Och precis då så kom hans kompisar (som förståss hade både sett honom pissa och sett mig...) jag tog genast upp mobilen och började pilla på den som om jag inget sett. Men man fattade ju... Jag var tvungen att gå förbi dem för att komma till mitt hus , jag var typ en meter ifrån dem och stirrade helt meningslöst på min mobil så jag liksom hörde dem säga: Pinsamt, hon som var så snygg. Första gången jag hade hört en kille säga jag är snygg!!!   Igentligen så skulle det vara bättre om det var ett annat tillfälle när någon kille sa att jag var snygg. Förästen killen såg ganska bra ut...



  PS. Han såg ut att vara 16 (jag e 13) DS.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sun - 1 november 2013 10:04

Happy Halloween på er! Hoppas att ni har haft en bra helg (för er som har höstlov). Jag längtar efter min träning!! Jag hde ingen träning under lovet (tränar Kung Fu för er som inte vet). Jag funderar på att skriva en bok, en fantasy bok jag vi...

Av Sun - 16 september 2013 16:40

Hej sorry för att jag inte hade skrivit på länge! Jag var jätte hes idags och Linda tyckte att jag lät som en åsna och Sanna sa att jag lät som en kille i målbrottet, en kille i min klass sa att jag lät som en ihjäl knarkad människa   . Annars så h...

Av Sun - 3 september 2013 19:24

Hej idag har det varit en bra dag, fast den berättar jag om sedan (gillar att spara mina favvo saker till sisst). Som jag förut har sagt så är skolan as stressig just nu men på något sett har jag hunnit att ha 2 timmars fritid under hela veckan. Jag ...

Av Sun - 29 augusti 2013 16:29

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit på länge men det är värkligen jätte stressigt. I alla fall så hade jag två lektioner med min super snygga lärare (som typ är as tråkig att ha lektion med!), under lektionen blev jag så uttråkad så jag bestämde mig...

Av Sun - 25 augusti 2013 13:18

Jag har tyvärr inte hunnit skriva mycket under veckan, eftersom jag har väldigt mycket att göra nu när skolan har börjat så vissa veckor kommer jag inte hinna skriva alls (tyvärr). Men idag så har jag i alllafall läst klart typ världens bästa bok!!! ...

Presentation


Hej jag heter Sun, jag är en vanlig 13 årig tjej. Jag skriver om mitt liv...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards