Alla inlägg under september 2013

Av Sun - 16 september 2013 16:40

Hej sorry för att jag inte hade skrivit på länge!

Jag var jätte hes idags och Linda tyckte att jag lät som en åsna och Sanna sa att jag lät som en kille i målbrottet, en kille i min klass sa att jag lät som en ihjäl knarkad människa   . Annars så har jag haft en fin fin dag och ska snart gå till träningen, jag går på Kung fu, det konstiga är att jag först är typ helt slut för att våran tränare kör hårt med oss men senare efter träningen när jag är påväg hem så är jag jätte pigg! 

Nu lite om min Crush  . När jag var på väg till Linda och Sanna så träffade jag på honom (han heter Gabe) han åkte moppe, det bästa var att han kollade på mig! Och en gång på rasten när vi sparkade boll så råkade jag skjuta bort bollen, just då så gick han förbi och sparkade bollen till mig!  

Av Sun - 3 september 2013 19:24

Hej idag har det varit en bra dag, fast den berättar jag om sedan (gillar att spara mina favvo saker till sisst). Som jag förut har sagt så är skolan as stressig just nu men på något sett har jag hunnit att ha 2 timmars fritid under hela veckan. Jag var i måndags med Linda och åkte Longboard (är inte sååå bra på det) men i alla fall så tvingade hon att springa efter henne (och putta henne) i ca 4,5 km utan att stanna (jag sprang faktiskt väldigt snabbt)! Nu är jag faktiskt riktigt glad för jag gick ner 2 kilo (yeiihooou).

Nu det bästa, det som fick dem nya att tro att jag är smartast i klassen (ok där överdrev jag)!!! Vi hade en uppgift i matten som faktiskt var väldigt svår. Vad är summan av de 100 första heltalen? var frågan. Alltså menar dem vad får man för svar ifall man adderar 1+2+3+4 o.s.v till 100. Jag var på väg att göra det men jag tyckte att det var jävligt jobbigt så jag försökte hitta ett annat sätt. Då kom jag på... om man adderar 1+100=101 och om man adderar 99+2=101 och 98+3=101 o.s.v i alla fall så var det 50 sådanna par. Då tog jag 50 x 101= 5050 så svaret är 5050 och det konstiga var att jag var den ända som kom på den. Men Linda förståss kom på en annan som jag inte riktigt lyssnade på. Hennes var kortare men jag tycker fortfarande att min jag bättre.

Presentation


Hej jag heter Sun, jag är en vanlig 13 årig tjej. Jag skriver om mitt liv...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards