Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Har tyvärr inte hunnit att skriva alls den här månaden :(

Av Sun - 16 september 2013 16:40

Hej sorry för att jag inte hade skrivit på länge!

Jag var jätte hes idags och Linda tyckte att jag lät som en åsna och Sanna sa att jag lät som en kille i målbrottet, en kille i min klass sa att jag lät som en ihjäl knarkad människa   . Annars så har jag haft en fin fin dag och ska snart gå till träningen, jag går på Kung fu, det konstiga är att jag först är typ helt slut för att våran tränare kör hårt med oss men senare efter träningen när jag är påväg hem så är jag jätte pigg! 

Nu lite om min Crush  . När jag var på väg till Linda och Sanna så träffade jag på honom (han heter Gabe) han åkte moppe, det bästa var att han kollade på mig! Och en gång på rasten när vi sparkade boll så råkade jag skjuta bort bollen, just då så gick han förbi och sparkade bollen till mig!  

 
 
Emmi

Emmi

12 oktober 2013 01:01

Snygg blog

http://fromer.blogg.se

Sun

1 november 2013 10:04

Tack :3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sun - 1 november 2013 10:04

Happy Halloween på er! Hoppas att ni har haft en bra helg (för er som har höstlov). Jag längtar efter min träning!! Jag hde ingen träning under lovet (tränar Kung Fu för er som inte vet). Jag funderar på att skriva en bok, en fantasy bok jag vi...

Av Sun - 3 september 2013 19:24

Hej idag har det varit en bra dag, fast den berättar jag om sedan (gillar att spara mina favvo saker till sisst). Som jag förut har sagt så är skolan as stressig just nu men på något sett har jag hunnit att ha 2 timmars fritid under hela veckan. Jag ...

Av Sun - 29 augusti 2013 16:29

Hej! Förlåt att jag inte har skrivit på länge men det är värkligen jätte stressigt. I alla fall så hade jag två lektioner med min super snygga lärare (som typ är as tråkig att ha lektion med!), under lektionen blev jag så uttråkad så jag bestämde mig...

Av Sun - 25 augusti 2013 13:18

Jag har tyvärr inte hunnit skriva mycket under veckan, eftersom jag har väldigt mycket att göra nu när skolan har börjat så vissa veckor kommer jag inte hinna skriva alls (tyvärr). Men idag så har jag i alllafall läst klart typ världens bästa bok!!! ...

Av Sun - 22 augusti 2013 17:30

Hej alla som läser det här! Idag har jag alltså varit i skolan (förståss, jag är ingen skolkare)och vi gjorde inget särskilt bara fick lite böcker. En tjej (som ingen gilllar, hon heter Bella) har typ blivit kär i våran väldigt snygga lärare. Och det...

Presentation


Hej jag heter Sun, jag är en vanlig 13 årig tjej. Jag skriver om mitt liv...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards